Bestelling plaatsen

Ik probeer een Box te vullen, maar kan maar een bepaald aantal van een bepaalde smaak toevoegen. Waarom?
Dit betekent dat deze smaak een beperkte voorraad heeft en je niet meer dan het reeds ingevulde aantal van dit product kunt bestellen. We doen onze uiterste best onze voorraad op peil te houden en aan te vullen, maar op dit moment is de door jou gewenste hoeveelheid niet beschikbaar. Probeer het later nog eens of kies een van de verrukkelijke andere smaken!

Ik wil een bestelling plaatsen, maar ik kan de gewenste datum niet meer kiezen. Wat is er aan de hand?
Je kunt tot 12:00 uur op zondag voor de verzending van maandag en tot 12:00 uur op woensdag bestellen voor de verzending van donderdag. Te laat? Dan kan je bestelling helaas niet meer mee met die levering, want dan zijn we bezig met de productie.
Probeer je te bestellen voor een datum in de toekomst, dan kan het zijn dat we de datum geblokkeerd hebben voor verzending, bijvoorbeeld ivm onze vakantie. Je mag altijd even een berichtje sturen om te vragen of er een fout is in de webshop of dat we inderdaad niet verzenden.

Verzending

Ik zie dat jullie op maandag en op donderdag verzenden. Kan ik ook een andere verzenddag doorgeven?
We hebben er om logistieke en praktische redenen voor gekozen twee dagen per week te verzenden. Overige dagen verzenden wij in principe niet, maar wil je 10 of meer pakketten verzenden, dan kunnen we een uitzondering voor je maken. Neem contact op met ons via e-mail of via het contactformulier onderaan de pagina.

Mijn pakket is niet aangekomen, terwijl dit wel aangegeven is in de Track and Trace. Wat nu?
Waarschijnlijk heeft de bezorger van PostNL het pakket al als bezorgd afgevinkt, terwijl het pakket nog in zijn bus ligt. Over het algemeen komt de bezorger je pakket morgen brengen. Nog even geduld dus. Is het pakket er morgen nog niet? Dan kijken we graag even met je mee, neem dan contact met ons op!

Verzenden jullie ook naar Belgiƫ?
Nee, momenteel verzenden we uitsluitend in Nederland. Woon je in Belgiƫ en wil je graag wat bestellen? Neem dan contact met ons op via e-mail, wellicht kunnen we iets voor je regelen.

Grote bestellingen

Kan ik 1000 Cookies bestellen?
Dat kan zeker. We hebben daar alleen wel wat verwerkingstijd voor nodig, dus laat ons zo snel mogelijk je wensen weten. Dit kan het gemakkelijkste via e-mail of via het contactformulier op onze pagina over Zakelijk Bestellen. Daar staan diverse opties op.

Kan ik hetzelfde pakket verzenden naar verschillende adressen?
Jazeker! Zie voor meer informatie onze pagina over Zakelijk Bestellen.

Kan ik jullie koeken ook bestellen zonder decoratie? Of zonder dat ze per stuk verpakt zijn?
Dit is mogelijk, maar dat betekent dat we maatwerk voor je gaan doen. Dit is niet te bestellen via de webshop. Dus neem even contact met ons op met je wensen.

Allergenen, intoleranties en voedselvoorkeuren

Maken jullie ook glutenvrije producten?
Momenteel hebben we geen glutenvrije producten in ons assortiment.

Maken jullie ook lactosevrije of eivrije producten?
Momenteel hebben we geen lactosevrije of eivrije producten in ons assortiment.

Ik ben zwanger. Mag ik jullie producten eten?
Absoluut, we verwerken geen rauwe producten of alcohol in onze Cookies and Treats.

Zijn jullie producten halal?
Jazeker, onze producten zijn vrij van alcohol en (dierlijke) gelatine.
We hebben voor de toekomst de hoop om ook marshmallows te gaan verkopen; hierin zit wel gelatine.